Archive for February, 2010

snow boarding trip vol.4

キッズパークで滑った後は、デイケアに備えて腹ごしらえです。あんまり寝てないのに関わらず、たくさん遊んでお腹が空いた様です。ランチのメニューはフライドポテトとラーメンと親子丼ぶり。もりもり、食べています。

Continue reading ‘snow boarding trip vol.4’

snow boarding trip vol.3

T家のちぇんきー(と皆が彼の事をそう呼ぶ。なぜ?)とアヤちゃん。クールなスキー派のお二人。とっても上手で格好良かったです。

Continue reading ‘snow boarding trip vol.3’

snow boarding trip vol.2

やっぱり、体育会系の旦那君。こういう格好が似合うね。スーツより断然さまになってるもん。笑

今回、私達が行ったスノーパークは岐阜県にあるダイナランド。キッカーやテーブルトップも、充実していて滑るだけじゃぁ物足りないスノーボーダーやスキーヤーにお勧めです!

Continue reading ‘snow boarding trip vol.2’

snow boarding trip vol.1

高速から見た、朝日。

the sun rise from the free way.

Continue reading ‘snow boarding trip vol.1’

can I have a kiss?

i’ll take it anyway.

今日も遊びに来てくれてありがとう〜!


にほんブログ村 子育てブログ ハーフの子へ←人気ブログランキングに参加中!応援クリックお願いします。

にほんブログ村←他にも素敵なブログがたくさん!見てみて〜!

mike’s addiction

ネオキューブ中毒の旦那君。直径約5ミリの小さなマグネット球216個を 平面や立体的に自由に組み合わせて遊ぶおもちゃなんですけど。

mike is addicted to this “neo cube” thing lately. this “neo cube” is composed of 216 individual high-energy rare-earth magnets and you can create and recreate an outrageous number of shapes and patterns.

Continue reading ‘mike’s addiction’

ふくろう、買っちゃいました

こいつです。

なんだか、可愛くて買っちゃいました。他にも色々あったよ。レトロな色のも可愛かったんだけど。エリサ用はピンクで。サイトはこちら(Etsy)。

i thought his plush owl is going to be sweet for ellyssa’s room. the one in retro colors was super cute, too. but i had go with pink for ellyssa’s room. haha.

Continue reading ‘ふくろう、買っちゃいました’